La Nena Miranda / La Niña Miranda

Miranda_3Miranda_1

Miranda és una nena de tres anys que li agrada molt la Dora la Exploradora. La seva tieta Marta li va voler regalar pel seu aniversari una nina diferent, una nina de Nineta de Xisqueta d’ella mateixa.

Va ser interessant fer la Miranda i un repte, ja que hi havia d’aparèixer el seu nom fet en llana, els seus anys i complements de la Dora l’Exploradora. Llavors després de donar-li moltes voltes de com poder encabir “M I R A N D A” dins la samarreta junt amb el “3”, un mocador i a més la motxilla va ser complicat, però finalment vaig quedar satisfeta amb el resultat. Mai m’hauria imaginat que faria la nina de la Dora en llana, ja que aquest personatge no m’agrada gens, però no hi podia faltar perquè és de les seves preferides.

Tinc entès que li va agradar molt el regal i que la guarda amb molt d’amor. Me n’alegro molt, Miranda.

Llana i colors 100% naturals.

Us animo a què visiteu altres nines personalitzades de la web, cliqueu aquí!

 

Miranda_4Miranda_2

Miranda es una niña de tres años que le gusta mucho Dora la Exploradora. Su tía Marta le quiso regalar por su cumpleaños una muñeca diferente, una muñeca de Nineta de Xisqueta de ella misma.

Fue interesante hacer a Miranda y un reto, ya que tenía que aparecer su nombre hecho en lana, sus años y complementos de Dora la Exploradora. Entonces después de darle muchas vueltas de cómo poder meter MIRANDA” en la camiseta junto con el “3″, un pañuelo y además la mochila fue complicado, pero finalmente quedé satisfecha con el resultado. Nunca me hubiera imaginado que haría la muñeca de Dora en lana, ya que este personaje no me gusta, pero no podía faltar porque es de sus preferidas.

Tengo entendido que le gustó mucho el regalo y que la guarda con mucho amor. Me alegro mucho, Miranda.

Lana y colores 100% naturales.

Os animo a que visiteis otras muñecas personalizadas de la web, haz clic aquí!

2 comentarios

Dejar un comentario

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *